Łączna liczba wyświetleń

środa, 5 listopada 2014

Jakie to piękne uczucie.

Spisałam ten dzień na te gorsze dni ale pomyliłam się. Dopadło mnie takie szczęścia jakby trafiła we mnie strzała amora. Z początku do mnie to nie dotarło ale potem aż unosiłam się lekko nad powierzchnią ziemi dzięki skrzydłom które dostałam. Jakie to piękne uczucie dowiedzieć się że dziecko cie potrzebuje że chce abyś do niego przyszła lub przyszedł. No i trzeba było przyjść - ale to nie o tym chce pisać. 
Tego pięknego uczucia i tej pięknej chwili nie da się opisać ją trzeba przeżyć i poczuć ale spróbuję. Poczułam się ważna, że dla kogoś na mnie zależy, że ktoś tam na mnie czeka. po czym wyobraziłam sobie taką codzienna chwile której jeszcze nie doświadczam ale wielu innych ludzi tak, jednak wczułam się w tą role. I była cudowna mam nadzieje że będzie mi to dane. 
Jakie to jest piękna chwila dająca poczucie własnej wartości kiedy wiesz że w domu czekają z utęsknieniem twoje dzieci. A ty do nich idziesz bo wiesz jak mocno cię potrzebują. i ta radość tych dzieci jest nieziemska. A one jeszcze przybiegają do ciebie i pytają co dla nich kupiłaś, nie dając ci się rozebrać i wykonywać codziennych obowiązków. Ale nie złościsz się z tego powodu bo czujesz że masz do czego wracać i dla kogo żyć. I myślisz sobie jak ja bym mogła je zostawić nie da się tak po prostu. 

Więc również po dzisiejszym dniu kolejny raz stwierdzam że to nie prawda że  nie można poczuć tego co czuje dana osoba. Że na przykład ona tego nie przeżyła więc nie wie jak to jest. Właśnie że może wiedzieć wystarczy tylko włożyć w to wysiłek. Czyli wystarczy tylko chcieć. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz