Łączna liczba wyświetleń

sobota, 1 listopada 2014

Raz się coś nam udaje a raz nie.

Dlaczego nam w życiu niektóre rzeczy wychodzą a inne nie? Pewnie tak jak ja wielu z was choć raz w życiu zadało sobie takie pytanie. 
Wiele lat przeszło zanim i na tą zagadkę znalazłam odpowiedź. Ale za nim podam odpowiedź, najpierw przytoczę przykład taki prosty i krótki, z którego może nawet każdy z was doświadczył . 
Czasem mam ogromną ochotę coś upichcić we kuchni. A najbardziej lubię robić naleśniki koktajle, babkę ziemniaczaną i placki ziemniaczane. Ale miała w swoim życiu kilka nie wypałów po prostu jakaś potrawa mi się nie udała. Zastanawiało mnie dlaczego tak się dzieje aż pewnego dnia odkryłam że dzieje się tak bo robię to na szybkiego i byle jak a także nie zastanawiając się i nie zwracając uwagi na to co robię. Gdy jednak włożyłam w to serce, moje wszystkie starania i skupiałam na tym wszystkie moje myśli i swoją uwagę to potrawa wychodziła niesamowicie smaczna. 
Możecie się śmiać ale wychodzi na to że potrawy też mają serce i uczucia bo jak nie czuje miłości to się buntuje i staje się niezjadliwe. hihi :) I to się tyczy do wszystkich rzeczy do których każdy z nas dąży. 
Mówi się: "Przez żołądek do serca" 
A ja powiem: " Przez serce do rozumu i czynów" lub " Przez serce do serca". 
A więc z tego morał jest jeden. Gdy coś robimy wkładajmy w to swoje całe serce, bo wtedy uda nam się osiągnąć wszystko czego tylko zapragniemy. 

Gdy włożymy w coś serce w tedy coś się nam uda albo uda nam się to lepiej. To miłość tak działa gdy jest prawdziwa, ma taką wielką siłę i władzę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz