Łączna liczba wyświetleń

sobota, 17 stycznia 2015

Skąd siła?

"Jezus"

Jesteś moją siła, dzięki której jeszcze trwam,
jesteś moją nadzieją i drogowskazem,
jesteś moją podporą i oparciem w życiu.
Dzięki Tobie jeszcze jakoś się trzymam,
dzięki Tobie jeszcze jakoś żyję,
dzięki Tobie jeszcze nie opadłam z sił.
Dziękuje Ci za wszystko co mi dajesz,
dziękuje Ci że o mnie pamiętasz i jesteś przy mnie, 
dziękuje Ci za naukę, którą pokazałeś,
dziękuje ci że przeszedłeś dla mnie męczeńska drogę. 

To Jezus daje mi siłę do walki przypominając sobie jak cierpiał i jak się nie poddawał gdy cierpiał i było mu ciężko nieść krzyż. Gdy wiem że jest ze mną i cierpi razem ze mną wspierając mnie. Jest po prostu moim drogowskazem bo swoim życiem (to jak je przeżył i przez to co przeszedł)  pokazał czym mam się kierować. Czyli miłością, prawdą, wybaczaniem a przede wszystkim nie poddawaniem się.  On jest moim bohaterem i pragnę żyć tak jak on nauczał i pokazał. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz