Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 18 stycznia 2015

Psy i małe dzieci.

Szłam przez miasto i płakałam z całych sił ile tylko miałam. Dlaczego nie wiem dokładnie bo nie powinnam była tego odebrać jak odebrałam. chciałam umowę o prace a nie mówię zlecenie. to z tego powodu płakałam ze znowu się życiorys powtarza i nie popracuję długo i znowu będę bez pracy. Ale gdy tak szłam pewien piesek chciał do mnie ale dziewczynka go powstrzymała. Potem pewna mała dziewczynka również chciała do mnie pokazywała paluszkiem ale pan ją zabrał. A ja tak dalej płakałam. 
Pies i mała dziewczynka maja wspólną cechę wyczuwanie cierpienia. jak również wszystkie inne psy i małe dzieci. To jest coś niesamowitego że psy i małe dzieci wyczuwają kiedy jest komuś bardzo źle ciężko i smutno albo i cierpi. I pies idzie pocieszyć tak samo jak i małe dziecko. I choć nie znają życia pragną pokazać jakie ono jest piękne i pełne innej miłości która otacza nas dookoła. 

Więc chyba warto w złej czy ciężkiej chwili spojrzeć na świat oczami dziecka, które widzi go zupełnie inaczej niż dorośli. Dla które wszystko jest takie proste i nie ma rzeczy nie możliwych jak i dla Boga. Dzieci to największy dar od Boga. Patrząc na nie i obserwując czy spędzając z nimi czas pomagamy sobie swojej duszy. Dzieci po prostu dają szczęście i radość. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz