Łączna liczba wyświetleń

piątek, 23 stycznia 2015

Najpiękniejsze słowo na świecie.

Najpiękniejsze w życiu jest poczęcie jako czynność i jako słowo ale jest i drugie najpiękniejsze słowo świata jest to: "życie". Nie ma nic piękniejszego. 
Gdy widzę dziecko idące ulicą lub w jakimś pomieszczeniu same w tedy myślę że ono ma rodziców i jest dla nich wielką pociechą. Niesie im radość i zapomnienie o problemach a także szczęście jakie dało im życie. Bo dziecko to największy i najpiękniejszy dar w życiu. 
Nie mogę doczekać się kiedy i w moim brzuszku zagości nowe życie. To takie piękne wiedzieć że tam ktoś jest i rośnie. Jaka to jest magia to po prostu cud. I jest owocem dwojga kochających się ludzi. Częścią matki która to dziecko nosi i głaszcze je z zewnątrz po brzuszku. Opiekuje się już od samego początku.
Nie mam dzieci i nawet nie wiem czy będę je w ogolę miała ale sama myśl że jestem kobietą, która jest do tego stożona daje mi ogromną siłę i radość. 
Dlaczego siłę?
Dlatego że w chwilach słabości w codzienności myślę sobie o tym że będę kiedyś matką i będę miała takiego maluszka w brzuszku i to dzięki temu się nie poddaję i walczę. To daje mi poczucie własnej wartości i to wysokie. Sprawia że jestem ważna na tym świecie dlatego muszę trwać i dbać o siebie dla tego kogoś kto jeszcze kiedyś się pocznie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz