Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 22 lutego 2015

Jaki jest Bóg

Bóg stworzył nas na swoje podobieństwo czyli jest taki jak każdy z nas. Ma ręce, nogi, którymi chodzi i jest człowiekiem tak jak my. Ma nasze charaktery czyli potrafi być zły ale najczęściej przepełnia go miłość i dobro. 
Bóg mnie stworzył, jest moim ojcem i najlepszym przyjacielem, jest też nim Pan Jezus. Bóg dał mi wszystko co najpiękniejsze nogi którymi mogę zadziwiająco chodzić, dał mi i organizm w którym funkcjonują zdrowe narządy i komórki. I przede wszystkim podświadomość, którą jest nim on sam, i która kieruje moją każdą komórka mojego ciała. Powoduje to że mogę oddychać samoistnie, powoduje to że nie muszę sama pompować krwi do każdej z miliardów komórek, że nie muszę sama trawić pokarmu, i wiele wiele innych rzeczy które zachodzą w moim ciele. 
Jestem zdrów jak ryba bo jest we mnie Bóg i rozmawiam z nim. Czuję jak otacza mnie swoja miłością i dobrem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz